Κάθε σχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει μια σαφή εξήγηση για την κατάτμηση, τη στόχευση και τις προβλέψεις της αγοράς. Θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες για καθένα από τα τμήματα της αγοράς-στόχου, προκειμένου να αναπτυχθεί ένα αποτελεσματικό σχέδιο με βάση τις ανάγκες και τη φύση των πελατών σας.
Στη ΝΕΤ360 αναλύουμε τη βασική περιγραφή του κάθε στόχου που περιλαμβάνει τις ιδιότητες που τον χαρακτηρίζουν, όπως ο αριθμός των πιθανών πελατών, ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης, οι ετήσιες δαπάνες, και την αξία της αγοράς.
Το καλύτερο μάρκετινγκ εστιάζει πάντα στις ανάγκες του πελάτη. Γιατί χρειάζονται το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Τι θα τους κάνει να τα αγοράσουν;
Η NΕΤ360 προσφέρει την ευκαιρία για την ανάλυση της επιχείρησής σας και σας παρέχει την καλύτερη δυνατή λύση προκειμένου να ενισχύσει την απόδοση της επένδυσης σας και να επεκτείνει το πελατολόγιό σας.